wtorek, 12 listopada 2013

OTWARCIE PUBU BROWARIAT



W sobotę 9 listopada byłam na otwarciu nowego pubu –  BROWARIAT. Dla niewtajemniczonych –mieści się on w dawnej „Grocie” w Katowicach na ulicy Francuskiej 11. Miejsce niezwykłe, klimatyczne a na dodatek można napić się piwa, którego „nie mają inni”. Towarzyszyli mi twórcy piwnego bloga  A BEER PLEASE – Aleksander Lisowski i Łukasz Bąk. Nie jestem niestety specem od gatunków piw, więc dokładną recenzję przeczytacie niebawem na wspomnianym piwnym blogu. Ja zaś w mojej relacji skupię się na magii miejsca. Miejsca, które zachwyciło mnie na tyle, że zapewne często będę je odwiedzać, aby napić się jakiegoś nieznanego piwa oraz miło spędzić czas ze znajomymi :) 



















Z chłopakami z piwnego bloga oraz z jednym z właścicieli ( w środku)  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz