środa, 16 kwietnia 2014

INDIAŃSKIE KOSZULKI

T-shirt z indiańskimi motywami mam dość długo -wymieniłam się na niego na szafie.pl. I ze względu na zadrukowany przód i tył, od początku planowałam zrobić z niego dwie koszulki.



...wystarczyło tylko dodać gładki czarny t-shirt... A jednak okazało się, że sprawa nie jest taka prosta jak myślałam. Jeden wpadał w zieleń, inny w granat, kolejny był zbyt intensywnie czarny a jak widać, indiańska koszulka ma już ślady użytkowania. Na szczęście w końcu upolowałam w second handzie taki o zbliżonym odcieniu ( na tym zdjęciu tak nie wygląda, ale w rzeczywistości kolor jest podobny).


Żeby mi nie było za dobrze, rozcięcie koszulki indiańskiej było trochę problematyczne. Nadruk z przodu jest dość rozległy, a ten z tyłu zbyt wysoko naniesiony, co oczywiście wpłynęło na kształt koszulek. Z obu części zrobiłam przody nowych koszulek. Gładki t-shirt posłużył jako tyły.

 
Potem już tylko wystarczyło je zszyć i mam dwie nowe koszulki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz