niedziela, 13 listopada 2022

LISTOPADOWA REWIA MODY

 Tym razem foty trochę dla żartu. Zrobione 1 listopada. Pamiętacie te czasy, kiedy to właśnie w dniu 1 listopada zakładało się nową zimową kurtkę i nowe zimowe buty? W szkole podstawowej miałam wrażenie, że ta data wyznacza jakąś granicę. Że był to dzień, od którego zaczynało się nosić cieplejszą odzież. A podczas wizyty na grobach bliskich można było zaobserwować prawdziwą rewię mody. Starsze eleganckie panie obowiązkowo zakładały futra. Stąd właśnie pomysł, aby do zdjęć takowe założyć. Żeby jednak nie było zbyt sztywno, całość przełamałam zabawnym sweterkiem z lisem. Poprzedni lisi sweter wrzucony na bloga wywołał falę hejtu na mojej facebookowej stronie wśród ortodoksyjnych fanów rocka. Mam nadzieję, że przez te lata to grono się wykruszyło, i ta "stylówka" nie wywoła wśród nikogo zgorszenia (oczywiście żartuję - ich opinia innych mi obojętna, nadal lubię i będę nosić sweterki w lisy). :) :) :)

  • futro -second hand
  • sweter -house
  • spodnie -second hand (H&M)
  • buty -Venezia
  • czapka -second hand











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz