wtorek, 19 kwietnia 2016

KOSZULKA JAMES BOND

Moje dzisiejsze "dzieło".
Wiem, wiem... DZIEŁO, to zbyt górnolotne słowo a takich koszulek zamieściłam tu już kilka.
Tę wrzucam ze względu na ciekawy nadruk z filmu  "Ośmiorniczka", gdzie w rolę agenta 007, Jamesa Bonda, wcielił się Roger Moore. Widziałam zaledwie trzy filmy z przygodami Bonda, ale "Ośmiorniczka" jest wśród nich. :)

T-shirt, z którego uszyłam koszulkę to oczywiście nabytek z second handu.



Gdybym mu się lepiej przyjrzała w sklepie, to raczej bym się na niego nie zdecydowała. Po głębszych oględzinach widać, że przeżył już chyba niejeden remont. Miał dość duże rozdarcie z boku i liczne plamy z farb.



Musiałam więc go tak pokroić, aby pozbyć się tych wszystkich ubytków. Niestety, nie udało mi się zachować stóp  głównych bohaterów i obsady. 




No i pozostało już tylko zszycie. Kontrastowo wybrałam czarną nić. Będzie to lepiej widoczne na zbliżeniu na drugim zdjęciu.

MY NAME IS BOND. JAMES BOND. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz