czwartek, 18 maja 2017

MODA PRZEMIJA, STYL POZOSTAJE

Tekst w tytule, to jeden z najbardziej znanych cytatów o modzie. Autorką tych ponadczasowych słów jest Coco Chanel.

Dlaczego dziś je przytaczam?
Bo wrzucając zdjęcia zrobione dwa lata temu (tak, tak, dokładnie dwa lata), mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że nadal bym się tak ubrała, bo to jest mój STYL. I chociaż często się mówi, że prowadzę MODOWEGO bloga, ja się z tym nie zgodzę. Tak naprawdę to nie interesuje mnie, co jest akurat na topie. Na dodatek wrzucam zdjęcia dość "przeterminowane", a, jak wiadomo, trendy modowe zmieniają się szybko. Czasem faktycznie pochwalę coś, co akurat jest "na czasie", ale nie dlatego, że jest to MODNE, tylko że trafia w mój gust i pasuje do mojego STYLU. Tak więc moda modą, a ja się stylu będę trzymać... 

...co nie zmienia faktu, że jeszcze nieraz, w ramach żartu będziecie tutaj oglądać sweterki w lisy, kolorowe sukienki i inne ubrania, na które czasem mnie najdzie ochota. :)
  • kamizelka -DIY
  • koszulka -n/n
  • spódnica -second hand
  • pas -n/n
  • kowbojki -kupione na Allegro.pl
  • paski na kowbojkach -z innych butów
  • kapelusz -n/n
  • pasek na kapeluszu -Caliope
  • kolczyki -Glitter
  • skórzana bransoletka -DIY
  • melatowe bransoletki -Kappahl









2 komentarze:

  1. Mnie też nie interesuje to, co na topie. Chodzę w tym, w czym się dobrze czuję. Mam ciuchy, które mają po 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :) ostatnio założyłam kilkunastoletnią bluzkę :)

      Usuń