czwartek, 13 lipca 2017

NA BALKONIE

Dzisiaj zapraszam Was do siebie na balkon. Lubię tu latem spędzać czas czytając książkę albo przerabiając ubrania. Mia uwielbia mi towarzyszyć. Ona w ogóle uwielbia wychodzić na balkon, kiedy jest ciepło (jest tak samo ciepłolubna jak ja). Czasem stoi przed drzwiami balkonowymi i charakterystycznym miauknięciem daje i znać, że pora otworzyć jej drzwi na "podwórko". Za kilka dni balkon zostanie ochroniony siatką, więc Mia będzie mogła wychodzić na dłużej, a ja nie będę musiała co chwilę sprawdzać, czy wszystko jest w porządku. 
Urządzanie balkonu rozpoczęłam w zeszłym roku, co mogliście już oglądać w niektórych postach. W tym roku dodałam więcej roślinek, lampionów i nadal skupiłam się na utrzymaniu biało-turkusowej kolorystyki.. Tak bardzo kojarzy mi się z wakacjami! :)

  • sukienka -second hand
  • naszyjnik i bransoletka -DIY (zdobione z długich korali)
















2 komentarze:

  1. A mój balkon od 4 lat stoi niewykorzystany... W tym roku miał nastąpić przełom, i nie nastąpił :-( Masz bardzo klimatyczny balkon. Stylizacja też całkiem, caŁkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) może Cię zainspiruję :) mój przez kilka lat też był niewykorzystany :)

      Usuń