środa, 4 października 2023

KOCIARA JESIENIARA

Witajcie po małej przerwie! Ostatnio wrzucałam tutaj wakacyjne zdjęcia a tymczasem... "światem zaczęła rządzić jesień". I wiecie, jak bardzo się z tego powodu cieszę. Wiele razy tutaj podkreślałam, zwłaszcza w okolicach października, że jestem zadeklarowaną JESIENIARĄ. O tym, że jestem totalną KOCIARĄ też wiedzą tutaj wszyscy, i posty z kotami lub w ciuchach z kocimi motywami zamieszczam tu regularnie. Za każdym razem, kiedy wysyłacie mi w wiadomościach zdjęcia spotkanych kotów, cieszę się jak dziecko. Serio! To wspaniałe, że jeśli widzicie gdzieś koteczka, to pomyślicie o tym, że "Pati się ucieszy, jak dostanie tę fotkę". Ale dość już o mnie. Dziś chciałam Wam pokazać coś, co w szafie każdej KOCIARY JESIENIARY znaleźć się musi. Bluza stworzona specjalnie z myślą o nas (chciałam napisać "dziewczyny", ale moją pożycza mąż i właśnie spakował ją na jutrzejszy wyjazd na pomorze). 
Gdzie znajdziecie to cudo? W wyjątkowym sklepie internetowym PREZENT DLA KOCIARY (już sama nazwa brzmi świetnie, no nie?). Te konkretne bluzy są pod linkiem TUTAJ, ale polecam przejrzeć cały asortyment. Jest coś i dla pań, i dla panów a także dekoracje do domu. Jeśli dodatkowo wpiszecie kod rabatowy "catintheflat", to dostaniecie 10% zniżki na wszystko. :)

Życzę miłego przeglądania i udanych zakupów a ja... idę pogłaskać koty i lecę na jesienny spacer! :)

  • bluza - Prezentdlakociary.pl
  • spodnie - second hand
  • buty - kupione na Allegro.pl
  • kapelusz - n/n
  • torebka - second hand (Tommy Hilfiger)
  • apaszka - second hand
  • breloczek - z kociego bazarku dla Czesia
  • kolczyki -  z kociego bazarku dla Czesia
  • bransoletki - Lokaah
  • zeszyty - kupione w sklepach Biedronka



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz