niedziela, 14 września 2014

CZERWONA BRANSOLETKA ZE SKÓRY

Dawno nie było DIY, więc nadrabiam zaległości :)

Tym razem podpowiadam, jak wykorzystać nienoszony pasek i zrobić z niego bransoletkę. Często pasek jest uszkodzony w jednym miejscu a podoba nam się na tyle, że szkoda go wyrzucić. Ja często w second handach trafiam na za małe paski, w których podoba mi się kolor skóry lub ćwieki. 

Ten czerwony kupiłam właśnie z myślą, że powstaną z niego bransoletki. Podobał mi się kolor oraz dobrej jakości skóra naturalna.


Wystarczy pasek pociąć na kawałki o odpowiedniej długości. Mi jako rozmiarówka posłużyła bransoletka, którą kiedyś zrobiłam z paska.


Z tego paska wyszły mi cztery kawałki, które jestem w stanie owinąć wokół nadgarstka. Mia dzielnie asystowała przy pracy. Na końcach umieściłam guziki zatrzaskowe (w pasmanterii można je dostać w kompletach).



No i bransoletki gotowe.  Docelowo na niektórych zamierzam umieścić ćwieki i inne metalowe ozdoby. Jedna na pewno pozostanie gładka.



...a pomocnej Mii należy się dodatkowe głaskanie! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz