środa, 12 sierpnia 2015

SUKIENKA!

"Nowa sukienka nic ci nie załatwi; liczy się życie, które w niej prowadzisz, życie, które wiodłaś wcześniej, i to, co zrobisz w niej później." /Diana Vreeland/

...może i nie załatwi, ale zawsze ucieszy :) A ta ze zdjęć poniżej to jedna z nielicznych, w których nie musiałam nic przerabiać. Ubrałam i wiedziałam, że to jest to :)

Co do drugiej części cytatu - faktycznie coś w tym jest.
Jedne ubrania lubimy, bo kojarzą nam się z miłymi zdarzeniami, podczas których mieliśmy je na sobie. Inne, choć ładne, przywołują średnie wspomnienia i ostatecznie lądują gdzieś na dnie szafy. Mam nadzieję, że moja sukienka będzie należała do pierwszej grupy :)

  • sukienka -SinSay
  • szpilki -n/n
  • torebka -Szafa.pl
  • pasek -Orsay
  • bransoletka -Orsay
  • zegarek -Glitter
  • kolczyki -Orsay








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz