czwartek, 29 października 2015

JAKIE ROLE GRAMY?

Dzisiaj, podczas porządków w szufladzie, znałam notes formatu A6 w twardej oprawie. Z góry podpisany niezmywalnym flamastrem "AFORYZMY" a w środku cały zapisany czarnym atramentem. W niektórych miejscach tym samym atramentem narysowane wzorki. Nawet wyraźne pismo miałam kiedyś... Zaczęłam go prowadzić jeszcze przed maturą z języka polskiego, kontynuowałam na studiach. Wpisywałam do niego cytaty. Pierwszy, który zapisałam to znane większości (chyba!) z Was słowa Szekspira: "Świat jest teatrem, aktorami ludzie". Zapewne wielu z Was pisało na ten temat wypracowania klasowe, bo słowa te idealnie nadawały się do rozważań na temat lektur. No właśnie, czy tylko lektur? Jakie właściwie odkrywamy w życiu role?


  • gorset -second hand +DIY, kiedyś pokazywałam na blogu jak go wykonać 
  • spódnica -Vinted.pl
  • naszyjnik -FLO
  • bransoletka -prezent









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz