piątek, 7 października 2016

ŚWIATOWY DZIEŃ UŚMIECHU

Moja mama żartuje sobie, że te kilkustopniowe temperatury na początku października to ewidentnie moja wina, bo powiesiłam na szafie upolowane ostatnio kożuszki i tym samym wystraszyłam pogodę. Tak więc w ramach próby przywrócenia lepszej pogody wrzucam zdjęcia ze środka lata, kiedy to mój balkon przeżywał swój renesans i wszystko na nim pięknie kwitło. Cieplejsze temperatury wracajcie!

Dziś mamy kolejne fajne święto nietypowe - Światowy Dzień Uśmiechu i z tej okazji życzę Wam mnóstwa powodów do uśmiechu. Każdego dnia! :)

  • gorset -second hand +DIY
  • spódnica -second hand
  • naszyjnik -prezent (SinSay)
  • bransoletka -n/n











2 komentarze:

  1. Mia chyba coś kapryśna była... Jej spojrzenie na przedostatnim zdjęciu mówi wszystko... daj mi q...spokój ;-)
    Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń