poniedziałek, 10 stycznia 2022

77! HAPPY BITRHDAY ROD!

 Dzisiaj swoje 77 urodziny obchodzi Rod Stewart. Przedstawiać nie trzeba go nikomu, bez względu na to, czy jesteście jego fanami, czy nie. Ja jestem od około 20 lat. Siódemka w symbolice oznacza doskonałość i pełnię, a w liczbie lat naszego solenizanta występują od dzisiaj aż dwie. :)

Zdjęcia na publikację czekały ponad trzy lata! To chyba najstarsze, jakie czekały w kolejce. Jakoś tak zawsze planowałam, że wrzucę je przy okazji urodzin Roda, a potem urodziny mijały, a fotek nie zamieszczałam. Wreszcie udało mi się  zdążyć. :)

  • koszulka -second hand
  • spodnie -Orsay
  • buty -Lasocki
  • czapka -second hand
  • pasek -n/n
  • choker -DIY (zrobiony z bransoletki z Pull&Bear)
  • kolczyki -DIY













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz