piątek, 17 listopada 2023

OCZEKIWANIA KONTRA RZECZYWISTOŚĆ

 Pewnie wielu z Was zna to uczucie, kiedy wypatrzy sobie coś ładnego na stronie internetowej. I jakie potem jest zdziwienie, kiedy w końcu otrzymujecie paczkę z tą rzeczą. Bluzy na Aliexpress szałowych opinii nie miały. A podobało mi się dużo, zwłaszcza z indiańskimi motywami. Urzekła mnie również seria górsko-leśna. Znalazłam w końcu w rozsądnej cenie (te same były tam nawet trzy razy droższe). I zamówiłam. Naczekałam się dość długo, bo okazało się, że paczka omyłkowo trafiła do jakieś staruszki w bloku obok. I dopiero kiedy odwiedził ją syn, skontaktował się ze mną i przyniósł mi paczkę. Jak się pewnie domyślacie, to co w niej zobaczyłam, miało się nijak do rzeczywistości. Bluza okazała się być z błyszczącego materiału, za krótka, za szeroka a lamówki przy dekolcie wszyte jak, jakby ktoś je przyszywał za karę (no w sumie może tak było). Więc nauczkę mam. :) Zdjęcia, które zrobiliśmy w lesie nie oddają w pełni jej wyglądu i, zwłaszcza, tego okrutnego materiału. :)





Buty, które tu pokazuję, są marki Salomon i zamówiłam je na Vinted. Markę polecam, ale jak jeszcze nie nosiliście butów Salomona, to zwróćcie uwagę na rozmiarowe, bo jest zaniżona.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz