czwartek, 9 października 2014

ROCK SOUND / MUZYKA WAŻNIEJSZA NIŻ ROZMOWA?


Skazana na dojazdy do pracy komunikacją miejską zawsze (no może prawie zawsze) mam przy sobie słuchawki do telefonu komórkowego i umilam sobie podróż dźwiękami hard & heavy. W sumie nie tylko ja. Duża cześć pasażerów autobusu ma słuchawki w uszach, a coraz częściej na uszach, gdyż wśród grupy młodych pasażerów modne są słuchawki duże, rzucające się w oczy, na miarę ciekawego gadżetu. Dzięki temu przez kolejne 35 minut mogę się wyłączyć, pogrążyć we własnych myślach, lekturze książki i nie jestem skazana na słuchanie rozmów innych pasażerów. Oczywiście sytuacja wygląda zupełnie inaczej, kiedy w autobusie spotkam kogoś znajomego. Jednak to co jest oczywiste dla mnie, nie jest oczywiste dla wszystkich. Bardzo zaskoczył mnie dzisiejszy widok. Naprzeciwko mnie siedziały dwie urocze młode dziewczyny. Było widać, że się znały, bo na początku rozmawiały ze sobą, a właściwie zamieniły kilka zdać. Po czym każda wyjęła swój telefon komórkowy, podłączyła do niego słuchawki i pogrążyła się we własnym świecie.  Rozumiem, że może te osóbki nie były ze sobą jakoś bardzo zaprzyjaźnione, ale żeby już nie było tematów do rozmów? Żeby tak ostentacyjnie dawać sobie do zrozumienia, że nie ma się drugiej osobie niczego do powiedzenia, że być może ją nudzi? Może to ja jestem dziwna, może faktycznie zamiast prowadzić rozmowę na siłę lepiej się wyłączyć? Może po prostu w porównaniu z tymi dziewczynami jestem już wybitnie przestarzałym pokoleniem, dla którego liczy się rozmowa? I to nie rozmowa na zasadzie wymiany zdań na jakimś internetowym komunikatorze tylko rozmowa face to face.

…a skoro już była mowa o rockowych dźwiękach w słuchawkach, to  „ubraniowe nawiązanie” musi być.  Biały top z fioletowym napisem ROCK SOUND kupiłam jakieś pięć lat temu przed wyjazdem na Rodos, kiedy to miałam w szafie prawie same czarne rzeczy czyli nieco średni pomysł jak na greckie upały.  Jak zawsze lubię mieć zgrane wszystko kolorystycznie, więc i w reszcie ubioru pojawił się fioletowy kolor :)

  • ramoneska -vinted.pl
  • spódnica -Camieu
  • bluzka -Terranova +diy (dodałam metalowe ozdoby)
  • trampki -n/n
  • naszyjnik -diy
  • zegarek -SIX
  • bransoletki z metalowych koralików -Kappahl
  • pozostałe bransoletki -n/n













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz