niedziela, 19 października 2014

ZWOLNIJ !!!

Jakiś czas temu na mojej stronie na facebooku promowałam akcję z koszulkami "Pomagamy Kotom". Część dochodu ze sprzedaży jest przeznaczona właśnie na pomoc mruczkom (już pierwsze środki finansowe wpłynęły na konto fundacji Stawiamy Na Łapy). Celem akcji jest zwrócenie uwagi na koty biegające po ulicy. Wiele z nich kończy swe życie pod kołami samochodów :( Czasem wystarczy trochę mniej na liczniku, ostrożniejsza jazda i tragedii można by uniknąć...

Oczywiście w moim nawoływaniu do kupna koszulek nie mogłam być gołosłowna. Sama zaopatrzyłam się w żółtą koszulkę ze znakiem ostrzegawczym oraz czarną z napisem "Chodzę własnymi ścieżkami" (pewnie za jakiś czas pojawi się w kolejnym poście). 

A skoro akcja dotyczy mruczków, to na zdjęciach nie mogło zabraknąć mojej ukochanej Mii :)

  • koszulka - One Way Clothing
  • kurtka - vinted.pl
  • spodnie -New Yorker
  • kowbojki -OLX
  • kolczyki -prezent (Glitter)
  • czarno-czerowna bransoletka -pamiątka z Bukowiny Tatrzańskiej
  • czarna bransoletka -diy












2 komentarze:

  1. Świetna akcja i świetna koszulka.
    Do tego podobają mi się te kowbojki!
    Zestaw na 5 z plusem :-)

    OdpowiedzUsuń