piątek, 14 czerwca 2019

MOJA KOLEKCJA KISS

Długo się przymierzałam do zrobienia tego wpisu. Jakiś czas temu wrzuciłam koszulki inspirowane zespołem KISS. A do podsumowania samych koszulek KISS jakoś nie umiałam się zabrać. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że mam ich dość dużo. Niektóre dość długo czekały, aż je przerobię. Ale pomyślałam sobie, że zbliżający się koncert KISS w Polsce jest dobrym momentem, aby wreszcie uwiecznić całą kolekcję, która tworzy się już kilkanaście lat (11?). Katanę ze zdjęć zrobiłam sobie przed koncertem KISS w Pradze w 2008 roku. Potem były kolejne koncerty KISS w Pradze (2013 i 2015) a dwa lata temu przyszła pora na Brno. Podczas tych wszystkich koncertów i wyjazdów zawsze zabierałam koszulki ze zdjęć. W sumie podczas innych koncertów i wyjazdów też (kto mnie zna, ten wie ^^).  Dziś łapcie podsumowanie całości! Nie ukrywam, że jak je zaczęłam rozkładać, to trochę mnie to przerosło, i pierwsze zdjęcie jest połączeniem trzech (wybaczcie krzywe składania), bo pokój jest za mały, aby zrobić fotografię z większej odległości i zawsze część "ekspozycji" nie załapała się na zdjęcie. Dodałam też kilka bluz, torbę, biżuterię i przypinki. W końcu też są z KISS. :)

Miłego oglądania i do zobaczenia we wtorek na koncercie w Krakowie! :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz