środa, 29 stycznia 2020

BRĄZOWA TOREBKA Z FRĘDZLAMI

To jedne z tych zdjęć, o których dawno zapomniałam. I trafiłam na nie zupełnie przypadkiem, szukając czegoś innego. Ale skoro już je znalazłam, to wrzucam na bloga. Bo przecież po to zostały zrobione. Może kogoś zainspirują do stworzenia torebki. :)

Tę kupiłam w second handzie. Oczywiście od razu z zamiarem przerobienia jej.

Miała niemożliwe do usunięcia przebarwienia...

...oraz była uszkodzona.

Postanowiłam ozdobić ją frędzlami w karmelowym kolorze. Skórę miałam z nogawek spodni, które mogliście zobaczyć kiedyś w poście The Lonely Shepherd.  Spodnie przerobiłam na krótkie spodenki (tę "transformację" też pokazałam na BLOGU). Reszta skóry czekała na swoją kolej i idealnie pasowała mi do torebki.


Pocięłam ją na frędzle.




Dwa rzędy frędzli przyszyłam z przodu torebki.

Potem ozdobiłam je ćwiekami.


Z tej samej karmelowej skóry zrobiłam też końcówki "sznurka", którym zawiązuje się torebkę, ponieważ jednej brakowało.



Efekt końcowy mogliście zobaczyć jakieś 1,5 roku temu w poście Majowy Spacer.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz