sobota, 29 lutego 2020

CZERWONO-CZARNA KRATA

Tym razem taki "zwyklak", ale ostatnio lubię nosić to zestawienie. No, może w połączeniu z innymi butami, bo te od dawna leżą w szafie i chciałam sprawdzić, czy się do nich przekonam ponownie. Nie przekonałam, bo przody są jednak zbyt płaskie. Resztę stroju nawet miałam na sobie w tym tygodniu. Zdjęcia zrobione w połowie stycznia, więc nawet dość aktualne, jak na moje standardy. :)

  • koszula -n/n
  • spodnie -Jessica (C&A)
  • buty -Lasocki
  • kolczyki -Sinsay
  • pierścionki -n/n














2 komentarze:

  1. Jest coś w tym zmysłowego, gdy delikatna piękna kobieta chodzi w takim rolniczym/robotniczym stroju i w takich masywnych skórzanych butach motocyklowych! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D akurat koszula jest z delikatnego materiału i ze srebrną nitką ^^ ale faktycznie kojarzy się z tymi flanelowymi koszulami, co były kiedyś :) A do butów motocyklowych zawsze miałam słabość :) :) :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń