piątek, 21 lutego 2020

PIENIĄDZE SZCZĘŚCIA NIE DAJĄ...

Na dziś mam dla Was cytat Stefana Kisielewskiego: "Pieniądze szczęścia nie dają, lecz każdy chce ci sprawdzić osobiście." Chcecie? :) Ja chętnie! hahaha :) Chociaż oczywiście pieniądze nie są najważniejsze i szczęście znajduję w innych rzeczach. Niematerialnych. Jednak gdy ich zabraknie totalnie, wtedy mogą się rodzić niepotrzebne kłótnie i konflikty... Ale nie o tym jest cytat. Wrzucam więc zdjęcie ze złotymi dodatkami, żeby pasowało do klimatu. Zrobione pod koniec października. Taką mieliśmy pogodę. :)

  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand + DIY (skróciłam ją)
  • torebka -second hand (Topshop)
  • pas -second hand
  • buty -Anis
  • naszyjnik -Pull&Bear










4 komentarze:

  1. Troche za dużo tego wszystkiego: złoto,torebka ze złotem, pantera-pas, detale na butach, ale może sie nie znam. Ale spódniczka- skóra (?) i bluzeczka piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki chciałam osiągnąć efekt. Nadmiaru złota i przesady. No i akurat ten strój pasował mi do tekstu posta, więc się tutaj pojawił :)
      Na co dzień noszę srebrne dodatki i prostsze stroje ^^
      Ale oczywiście konstruktywną krytykę doceniam, więc dziękuję za komentarz :)
      Tak, spódniczka jest ze skóry naturalnej :)

      Usuń
    2. To cieszę się, że Pani na codzień wygląda... bardziej klasycznie i elegancko. Piękno tkwi w umiarze i prostocie, też w stylizacjach, przynajmniej ja tak uważam...Każdy z tych elemantów z tego wpisu ma swój urok, ale w innym zestawieniu. Widzę tu kilka stylizacji, eleganckich, np do biura, szkoły (nauczycielka), uczelnię, czy na kawę/herbatę itd.

      Usuń
    3. Dzisiaj zamieściłam post ze zdjęciami w stroju, który noszę na co dzień :)

      Usuń