środa, 19 lutego 2020

JESIEŃ... JAK TO TAK...

Moja koleżanka wrzuciła dziś na Facebooka utwór Marka Grechuty "Wiosna, ach to Ty". Utwór uwielbiam! A dziś w pracy już rozmawiałam z inną znajomą, gdzie będzie można zobaczyć krokusy w górach. Wiosenny nastrój jednak mi ekspresowo wyparował, kiedy po wyjściu z pracy zmokłam i przewiało mnie nieładnie. Podczas dwóch pobytów na przystankach autobusowych zmokłam i zmarzłam jeszcze bardziej. A autobusy oczywiście się solidnie spóźniły. Więc kiedy zobaczyłam wiosenny utwór Grechuty, od razu pomyślałam o trzeciej zwrotce. Mam jednak nadzieję, że jutro po jesiennych klimatach nie będzie śladu i sama zanucę (taaak.... gdybym jeszcze umiała śpiewać hahaha) "Wiosna ach to Ty!" :)
Zdjęcia dziś oczywiście jesienne. Zrobione pod koniec listopada. :)

  • kurtka -second hand
  • spodnie -second hand (Reserved)
  • buty -Monteiro Ribes
  • pas -second hand
  • kolczyki -n/n











2 komentarze:

  1. Pięknie, kobieco i elegancko. Płaszcz jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń