czwartek, 8 kwietnia 2021

HITY Z... BIEDRONKI!

 Przyznajcie się - kto uzupełniał swoją kolekcję płyt dzięki "promocjom" w Biedronce? :) Mnie udało się nabyć kilka egzemplarzy! A temat nieprzypadkowo pojawia się dzisiaj. Płyta ze zdjęcia powyżej obchodzi właśnie swoją rocznicę, bo ukazała się 8 kwietnia 1997 roku. Ostatnio na grupie fanów KISS ta Biedronkowa edycja dostarczyła nam trochę radości. A ja, wrzucając ją do koszyka, nie zauważyłam nawet, że logo zespołu ma niemieckie S. :)

Idąc za ciosem, dobór pozostałych fotek też nie jest przypadkowy. Koszulka ze zdjęć też została zakupiona w... Biedronce. Jakieś 7 czy 8 lat temu. Zawsze żartowałam, że to elegancki wariant koszulki z zespołem i nieraz zdarzyło mi się ją założyć do biura pod żakiet. Tym razem w wersji letniej. I po tych śnieżnych dniach, jakie nam ten kwiecień serwuje, już się nie mogę doczekać, kiedy wreszcie będzie pogoda na krótki rękaw. :)

  • koszulka -kupiona w Biedronce
  • spódnica -second hand (Dolce&Gabbana)
  • buty -Lazamani (Zalando.pl)
  • pas -second hand
  • kolczyki -n/n
  • bransoletki -DIY













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz