czwartek, 23 września 2021

JESTEM PASSE

 Połowę drogi do pracy jadę z młodzieżą, która wysiada przy jednym z rudzkich liceów. Zrobiło się chłodniej, więc era mini, wykrojonych spodenek i kusych topów prawie minęła. Prawie, bo niektóre dziewczęta pod luźniejszymi rozpiętymi koszulami jeszcze takie noszą. Oczywiście koniec lata to nie pretekst, aby zrezygnować z bycia na topie. Nie żebym podsłuchiwała, ale jednak rozmowy dziewcząt są dość głoście i dzisiaj jedna z nich stwierdziła, że zamówiła przez internet koszulki, bo będą jej pasować do outfitu. Niby słówko się zna, słyszy się je u znajomych, którzy mieszkają "na wyspach", ale nawet nie wiedziałam, że już się tak u nas zakorzeniło. Ja jednak jestem bardzo staromodna, bo mówię, że coś pasuje mi do stroju. Czasem w żartach mówimy "stylówka". Widać, że nie śledzę trendów i nie czytam modowych czasopism. No i wydało się - jestem passe. :)

  • żakiet -second hand
  • spodnie -second hand (Stradivarius)
  • buty -Reserved
  • naszyjnik -Glitter










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz