sobota, 6 sierpnia 2022

BLUE JEANS

 Wpisałam tytuł... Bo taki mi się nasunął po przejrzeniu poniższych zdjęć. I przypomniał mi się utwór zespołu Squeezer. Właśnie o tytule "Blue Jeans". Ktoś pamięta? :) Z czasów chyba tych samych, co słynne "Coco Jamboo" grupy Mr. President, ale nie odniósł podobnego sukcesu i później już go nie grano. Nie słyszałam go całe lata... I właśnie sobie "odpaliłam" klip na YouTube. Zapamiętałam go jakoś lepiej. W sumie i utwór... i klip (jedyne co utkwiło mi w pamięci od lat 90 to szorty zrobione ze spodni Levi's). Jest jednak coś, co się u mnie nie zmieniło od tamtych czasów. Miłość do niebieskich (i nie tylko) jeansów! :)

Zdjęcia stare. Zrobione ponad roCk temu. Ale... nadal bym się tak ubrała. :)

  • bluzka -second hand
  • spodnie -second hand
  • buty -Fila (Deichmann)
  • opaska -Szachownica
  • pasek -second hand
  • bransoletka -DIY











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz