niedziela, 21 sierpnia 2022

EUROPE -TAURON ARENA KRAKÓW 12.06.2022

 

Dwa lata temu swoje 59 urodziny obchodził jeden z moich ulubionych wokalistów. Joey Tempest. Osoba, której nikomu przedstawiać nie trzeba. Bo zespół Europe to klasyka gatunku (chociaż dla niewtajemniczonych to nadal "zespół jednego przeboju" a ja sukcesywnie próbuję wyprowadzać te osoby z błędu^^). W czerwcu mieliśmy szczęście zobaczyć Europe w Krakowie (wcześniej widziałam ich dwa razy kilkanaście lat temu w Czechach). Zespół supportował Whitesnake podczas ich pożegnalnej trasy. Chociaż dla mnie te zespoły są "równorzędne" i oba znajdują się w mojej pierwszej trójce. Jednak ze względu na "rolę" podczas tej trasy występ Europe był krótszy i miałam mały niedosyt! :) Oczywiście usłyszeliśmy wszystkie największe hity zespołu. Nie zabrakło również nowych utworów. Joey to nadal wulkan energii i jest w świetnej formie wokalnej. :)

Zdjęć z koncertu wcześniej nie wrzucałam, bo... są po prostu nieładne. Kilka zrobionych komórką, pozostałe kompaktem (do którego i tak się przyczepiła ochrona na dzień dobry). Ze względu na ciemne oświetlenie i to, że Joey był w ciągłym ruchu, nie zrobiłam zdjęcia marzeń. Ale w sumie zawsze to jakaś pamiątka z tego wspaniałego wieczoru. Świetne koncerty i wspaniała ekipa, z którą tam byliśmy (pozdrowienia dla wszystkich!) :)

...a skoro już się zdecydowałam na wrzucenie fotek z koncertu Europe, to z Whitesnake też się niebawem pojawią! :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz