poniedziałek, 12 października 2015

WCZORAJ ŚNIŁA MI SIĘ JESIEŃ A DZIŚ JUŻ SYPIE ŚNIEG...



...tak brzmiały słowa piosenki, której słuchałam w dzieciństwie.
Mogę się pod tym podpisać. Ba! Nawet wczoraj jeszcze podziwiałam piękną kolorową jesień. Nie nazywam jej Złotą Polską, bo miałam również przyjemność podziwiania jesieni w Czechach. Jednym z punktów weekendowej wycieczki było znajdujące się tam Skalne Miasto. Pomimo strasznego zimna, było słonecznie i kolorowo. I chociaż odmroziłam sobie ręce, bo przecież nie mogłam sobie odmówić fotografowania takich pięknych widoków, mogę powiedzieć, że pogoda nam dopisała. To, co zobaczyłam za oknem dzisiaj, zasmuciło mnie wybitnie - deszcz ze śniegiem, a potem już tylko śnieg. I niestety, nie skończyło się na oglądaniu tego widoku przez okno, bo o 7:30 biegłam już na autobus do pracy. A po przyjściu z pracy, na Facebooku podziwiałam, jak wielu z moich znajomych wrzuciło na tablicę zdjęcia pierwszego śniegu w tym roku. Czyżby zima postanowiła nas w tym roku odwiedzić w pierwszej połowie października?
  • top -second hand
  • spodnie -second hand
  • pasek -Vinted.pl
  • sandały -n/n
  • naszyjnik -kupiony podczas zawodów w Western City w Karpaczu 
  • bransoletka -Lookaah










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz