czwartek, 4 grudnia 2014

BARBÓRKA

Dziś Barbórka... Nie będzie zdjęcia w mundurze, bo takowego nie posiadam. Nie będzie również zdjęcia z górnikami... Za to będzie w odpowiednich barwach czyli czarnej i zielonej :) 
Niby dzień jak każdy inny, prawie codziennie ktoś ma swoje święto. Jednak w naszej rodzinie zawsze się go celebrowało, bo tata jest górnikiem. Bywały lata, że krewni robili niespodziankę i również przyjeżdżali z nami świętować. Teraz tata jest już na emeryturze, ale święto nadal obchodzimy, chociaż już bardziej kameralnie. Niedawno wróciłam od rodziców, więc mam chwilę, aby napisać tu kilka słów.

Oczywiście wszystkim Górnikom oraz Barbarom (bo to również ich święto) wszystkiego naj naj najlepszego!

  • bluzka -Vinted.pl
  • spodnie -n/n
  • buty -n/n
  • kaszkiet -n/n
  • bransoletki -Caliope
  • pierścionek -H&M
  • obróżka -Caliope
  • kolczyk -Caliope










5 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie, to zdecydowanie moje kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja Cię ze studiów kojarzę z takim pomarańczowym (rudym) :)

      Usuń
    2. To prawda, ale potem przeszłam metamorfozę kolorystyczną i z pomarańczy i rudych nic prawie nie zostało... ;-) choć na tę zimę zaopatrzyłam się w płaszczyk w tym kolorze, ale teraz zdecydowanie wolę turkus :-)

      Usuń
    3. O! Turkus też uwielbiam, o czym nawet tu kilkakrotnie wspominałam :) ale ten wariant wpadający w zielony a nie w niebieski :) bo w sumie i to i to TURKUS nazywają (jak to było? "Nie jednemu psu Burek!" -pamiętasz? ^^ )

      Usuń
    4. Cha, cha, słynna zasada dr. W. Jasne, że pamiętam ;-)

      Usuń