wtorek, 23 grudnia 2014

GDZIE SIE PODZIAŁY TAMTE PIOSENKI?

Kolejne dwie dwunastogodzinne dniówki w galerii handlowej za mną. Oczywiście całe przy dźwiękach świątecznych piosenek, przerywanych tylko reklamami poszczególnych sklepów w galerii. Po kilku godzinach człowiek zaczyna się zastanawiać, czy wciąż grają na przemian dwie płyty? A co z pozostałymi świątecznymi "przebojami"? I tak mi się przypomniały piosenki grane w świątecznym okresie w czasach mojej podstawówki (7-8 klasa). A dokładnie mam na myśli Wolrd Apart "When it's Christmas", Just Friends "The present that I want" oraz Backstree Boys "Christmas time", do której zmieniliśmy nawet z bratem słowa na polskie. Z racji, że muzyki takich zespołów już nie słucham od daaaaawna, tych utworów nie grają, nawet zapomniałam, jak dokładnie brzmiały. Jak zawsze w takich sytuacjach pomocny okazał się portal youtube. I co się okazało? Że straciły tę całą magię, którą dla mnie wtedy miały... Ale jakże miło jest się choć na chwilę cofnąć do czasów dzieciństwa i trochę powspominać :)

  • kurtka -szafa.pl + diy (kiedyś pokazywałam na blogu jak wyglądała przed przeróbką)
  • gorset -second hand
  • spodnie -New Yorker
  • kowbojki -allegro
  • nakładki na kowbojki -diy
  • pasek -second hand
  • okulary -n/n
  • obróżka -Caliope
  • czarno-biała bransoletka -Lookaah
  • biała bransoletka -szafa.pl
  • czarna bransoletka -diy










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz