poniedziałek, 29 grudnia 2014

IDEALNE PREZENTY DLA MIŁOŚNICZKI KOTÓW CZYLI ŚWIĄT DZIEŃ DRUGI

Święta już (dawno) za nami, ale ja dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby wrzucić zdjęcia i napisać (a raczej wystukać) kilka słów.

Drugiego dnia świąt przywitał nas pierwszy w tym roku śnieg (nie licząc tych kilku płatków, które jakiś czas temu spadły). Nie jest go wiele, ale świat wygląda zupełnie inaczej, baśniowo... I chociaż śniegu nie lubię, to nawet ucieszył mnie ten widok. Oczywiście chwyciłam aparat i uwieczniłam ten widok. Kto wie, może przy obecnych zimach to jedyny śnieg w tym roku.

Jak wspomniałam w ostatnim poście - drugi dzień świąt spędziliśmy z bratem, bratową i małym Oskarkiem, który jak zawsze dostarczył nam wiele radości. I który jak zawsze został modelem cioci Pati - tym razem w wersji mikołajowej. Muszę przyznać, że wyjątkowo fotogeniczny jest ten mój model :)

...a ja skoro w wigilię przesadziłam z czerwienią, to tym razem wróciłam do czerni. Ale zmiana garderoby nastąpiła bardzo szybko. Brat z bratową znają mnie dobrze i wiedzą, jakie prezenty ucieszą mnie najbardziej - oczywiście z mruczkowymi motywami. No i właśnie takie ubrania od nich dostałam. A kocich ubrań (i w ogóle gadżetów) nigdy za dużo. Tak więc z dumą i radością prezentuję najnowsze nabytki :)

  • bluzka -second hand +diy (zmieniłam guziki na srebrne)
  • spódnica -vinted.pl (Reserved)
  • szpilki -Reserved
  • skrzydła na kołnierzu -Reserved
  • pasek -prezent
  • bransoletka -duy
  • zegarek -Casio
  • kapelusz -Tally Weil
  • sweter z kotem -prezent
  • bluzka z kotem -prezent












1 komentarz: