wtorek, 7 sierpnia 2018

HAPPY BIRTHDAY BRUCE!

Dziś urodziny ma rówieśnik mojego taty, Bruce Dickinson. I to jakie okrągłe urodziny. Wokalista jednej z najlepszych heavymetalowych grup (mój blog, moje zdanie! a ja tak uważam) kończy dziś 60 lat. Wielu z Was miało okazję się ostatnio przekonać na koncertach w Polsce (mnie niestety dane to nie było), jak w świetnej jest formie. Zawodowy pilot. Człowiek o wielu pasjach. Ostatnio naszą półkę muzyczną zasiliła jego autobiografia. Chyba wiem, jaka książka będzie następna w kolejce do przeczytania. :)

Moje zdjęcia były zrobione we wrześniu rok temu. Nie mam żadnych w koszulce Iron Maiden, więc wybór padł na takie. 

  • top -second hand
  • spodnie -Orsay
  • buty -Pier One (Zalando)
  • kolczyki -Parfois
  • bransoletka -DIY










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz