niedziela, 5 sierpnia 2018

KOLEJKĄ WĄSKOTOROWĄ W STRONĘ CHECHŁA 4.08.2018

Kolejką wąskotorową z Bytomia miałam już okazję jechać dwa lata temu. Wycieczka doczekała się wpisu na blogu. Wtedy jechaliśmy do samego końca i wrzuciłam przede wszystkim zdjęcia z Miasteczka Śląskiego. W sobotę znowu wybrałam się w "podroż" kolejką. Tym razem wysiedliśmy wcześniej, aby pójść nad jezioro Chechło. Dzień był wyjątkowo upalny i ochłodzenie się w jeziorze wydawało się ciekawą opcją. Jednak kiedy dotarliśmy na miejsce rozszalała się burza. Krótka, ale jednak swoje zdobiła. Z wejścia do jeziora, chociaż na chwilę,  nie zrezygnowałam. 
Zdjęć robiłam dużo, więc lepiej widać, jak wygląda trasa kolejki. Są  zabytki architektury industrialnej. Są i urokliwe krajobrazy. Jest nawet Kamieniołom Blachówka, który też już tutaj kiedyś pokazywałam dokładnie. No i trochę zdjęć z Chechła. Które na zdjęciach wygląda dość dziko, ale w rzeczywistości było tam mnóstwo turystów. Drogę powrotną również pokonaliśmy kolejką. Nie wyjeżdżając daleko, można na tym naszym Śląsku całkiem miło spędzić sobotę! :)
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz