czwartek, 23 kwietnia 2015

CZYTACIE?

Za nami Światowy Dzień Książki. A wraz z takimi świętami nasuwa mi się pytanie: czy czytanie jest nadal "na topie"? Z jednej strony wydawałoby się, że zostało wyparte przez inne formy rozrywki. Z drugiej - obserwujemy liczne księgarnie, wypełnione nie tylko książkami, ale i kupującymi je czytelnikami (no chyba, że ktoś kupuje książki na ozdobę, ale nie zakładam tak pesymistycznego wariantu). Czy w naszym zabieganym życiu znajdujemy czas na czytanie? Kto chce, ten zawsze znajdzie! Ja najczęściej czytam w autobusie w drodze do pracy. Parę dni temu skończyłam czytać "Christine" Stephena Kinga. Teraz moją lekturą jest "Noc rudego kota" Catherine Ashley Morgan (tak tak, dobrze się domyślacie - kupiłam tę książkę ze względu na tytuł, ale przyznam, że mnie wciągnęła :)  ).

  • kurtka -n/n
  • pasek -second hand
  • spódnica -second hand
  • kamizelka -second hand
  • bluzka -n/n
  • kowbojki -Szafa.pl ( Buffalo)
  • naszyjnik -Glitter
  • bransoletka -Tally Weil














2 komentarze:

  1. Czytamy, zresztą nam, filologom, nie wypada nie czytać :-)
    Co to za jesienne fociska? Nie strasz, na razie wiosna jest... ;-)

    OdpowiedzUsuń