czwartek, 2 kwietnia 2015

GRACIE W KULKI?

Dawno nie pisałam o tym, jakie święta obchodzi się aktualnie na świecie. A kwiecień to też miesiąc świąt i festiwali.  A Anglii w Greyhound odbywają się mistrzostwa świata w grze w kulki. Odbywają się one na parkingu pubu w zachodnim Sussex. O tytuł walczy około 140 zawodników. Zabawa jest urządzana od 1932 roku. 

Czterdzieści dziewięć szklanych kulek układa się po okręgu. Sztuka polega na ich wybiciu specjalną kulą rzucaną przez zawodników.  Do kolejnej rundy przechodzi zawodnik (lub drużyna), który pierwszy wybije z okręgu 25 kulek. Drużyny składają się z sześciu graczy.
Sezon na kulki rozpoczyna się w Popielec.



...u mnie na zdjęciach nawiązania do gry nie będzie :) ale skoro dzisiaj znowu zaczął padać śnieg (o nie! a miała już być wiosna... ale jak to mawiają "kwiecień-plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata") to jego szczątkowe ilości na niektórych fotografiach też się pojawią :)
  • bluzka -n/n
  • spódnica -second hand
  • buty -Reserved
  • kolczyki -n/n





.

2 komentarze:

  1. Całkiem, całkiem... Mój dawny ulubiony kolor... a z daleka wygląda, jakbyś miała sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie Cię z tym kolorem kojarzę :)

      ...a co do sukienki to właśnie dostałam taką od bratowej -pomarańczową z czarnymi wstawkami z ekoskórki :)

      Usuń