niedziela, 14 lipca 2019

KOTKI, KOTECZKI

Mam na Facebooku album, w którym zamieszczam koty spotkane podczas wycieczek i spacerów oraz koty znajomych (nasze mają osobne albumy). Ostatnio pewnie niektórzy mają już mnie dość, bo regularnie zamieszczam tam zdjęcia. Co idziemy na spacer, spotykamy koteczki, których zdjęcia potem pokazuję na stronie. :) 
Dziś w poście nie będzie spotkanych kotów, za to mam na sobie bluzkę nawiązującą do tematu. Trochę przerobioną przeze mnie. Zwiększyłam dekolt i "diamenciki" na kotkach zmieniłam na ćwieki. Spódnica też stworzona przeze mnie. Pokazywałam  Wam już w zeszłym roku (bo z tego czasu pochodzą zdjęcia). Całość podrasowałam dodatkami w moim stylu (udało mi się upolować choker też o wzorze podobnym do spódnicy) i jest tak, jak lubię! :)

  • bluzka -DIY
  • spódnica -DIY
  • buty -Lazamani (Zalando)
  • pas -prezent
  • choker -n/n
  • bransoletka -kupiona na Allegro.pl












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz