sobota, 8 maja 2021

BAZIE

 Padało, tak jak często ostatnio. Niby nie jakaś ulewa, ale mżawka to też nie była. Do tego strasznie wiało. Siedziała na rogu kamienicy w pobliżu galerii handlowej. Trzymała bukiet bazi. A jeszcze kilka leżało obok. Wszyscy przechodzili obok, a ona siedziała. Nie zważając na zimno, nie uciekając przed deszczem. Akurat było to przed świętami, a ja sobie wymyśliłam, że chcę mieć jako świąteczną dekorację właśnie bazie. Więc ta pani spadła mi z nieba. Miałam swoje bazie! Ale przyznaję, że sama często się śpieszę i nie zauważam tego, co dzieje się wokół mnie. Dla nas to nieraz tylko kilka złotych, a dla kogoś może to być pierwszy zarobek tego dnia.

Tak, bazie z ostatnich zdjęć to dokładnie TE bazie. :)

  • sukienka -Sinsay
  • kurtka -Stradivarius
  • torebka -second hand (Zara)
  • buty -Reserved
  • pas -second hand
  • naszyjnik -NewYorker
  • pierścionek -Glitter

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz