sobota, 4 czerwca 2022

NIE BYŁAM WCZORAJ W ŁODZI

 Część z Was już wie (bo pytaliście wcześniej) a pozostali pewnie się zdziwią... Nie byłam wczoraj w Łodzi na koncercie KISS. Mnóstwo wydatków, zmiana pracy (a co za tym idzie brak płynności $$$ i brak urlopu)... No cóż, człowiek nie może mieć wszystkiego. Byłam na koncercie KISS 5 razy. Pożegnałam ich w Krakowie w 2019 roCku. TUTAJ możecie zobaczyć fotki z tamtego wydarzenia. Jeśli zespół będzie się żegnał przez kolejne kilka lat (jak to wiele bandów ma w zwyczaju), może jeszcze będzie mi dane ich zobaczyć. Jeśli nie -trudno! I tak widziałam ich już te kilka razy. Póki co, oglądam Wasze zdjęcia i filmiki z wczorajszego koncertu. I cieszę się, że dobrze się bawiliście! :)

  • kurtka -pożyczona z męskiej szafy (Reserved)
  • koszulka -kupiona na Vinted.pl
  • spodnie -second hand (River Island)
  • buty -Reserved
  • bandanka -second hand
  • bransoletka -Only














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz