poniedziałek, 19 czerwca 2023

KISS ARMY

 KISS ARMY tworzę od dawna. Ci co mnie znają, to wiedzą. I nie ukrywam, że smutno mi, że nie ma nas dzisiaj w Krakowie. Wahałam się długo... Dziękuję wszystkim, co wysyłali mi promocyjne kupony na bilet (to baaardzo miłe, że jak widzicie KISS, to kojarzy Wam się ze mną). Niestety z dniem wolnym w pracy byłoby ciężko (nawet totalnie ciężko w tym terminie), a na domiar złego tydzień temu podczas cudownej wycieczki na Dolnym Śląsku skręciłam kostkę. I chociaż załatwienie dnia wolnego kusiło ogromnie, to boląca kostka była tym decydującym czynnikiem. Teraz pewnie koncert już dobiega końca a ta WIEM, że było super. Bo na koncertach KISS tak jest zawsze! :)

  • koszulka -second hand 
  • spodnie -second hand (Lee)
  • kurtka -kupiona na Vinted.pl (Wrangler)
  • buty -Wojas
  • torba -z wymiany na portalu Szafa.pl (TUTAJ był z nią wpis)
  • pasek -second hand
  • przypinka -kupiona w Metal Shopie w Krakowie
  • opaska -n/n
  • bransoletka -n/n
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz