wtorek, 24 października 2023

TROCHĘ WSPOMNIEŃ

 Nawet nie zauważyłam, kiedy minęła dziesiąta rocznica prowadzenia tego bloga. Przyznam, że jak zaczynałam tę przygodę, nawet nie pomyślałam, że może trwać tak długo. :)

Okazało się, że niektóre zdjęcia robione na bloga, zdążyły już zapuścić korzenie w swoich folderach, a światła dziennego nie ujrzały. Tak jest właśnie z fotkami poniżej, które robiliśmy... 4 lata temu.  Tematem miała być jedna z moich najstarszych bluzek z ćwiekami, kupiona około 2002 roCku. Moda na ten styl weszła do sieciówek kilkanaście lat później a zakupy przez Internet nie były jeszcze tak popularne, jak teraz. Rzeczy się wiec zdobywało w second handach albo tworzyło samemu. Tę akurat kupiłam w Reserved, kiedy nie było jeszcze znane. Jak widać, te cztery lata temu, kiedy tworzyłam zestaw, ćwieki mi bardziej w duszy grały i trochę ich przemyciłam. :)

  • bluzka - Reserved
  • spódnica -H&M
  • buty -Centro
  • kosmetyczka -Glitter
  • kolczyki -Camaieu
  • bransoletka - prezent










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz