piątek, 5 sierpnia 2016

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ PIWA. O TAAAK!

Co dostarczamy organizmowi wypijając jedno piwo? Witaminę B1. Dwa piwa? No oczywiscie B2. Dziś piątek, to niektórzy będą bogatsi w B6 a bardziej wytrwali może i w B 12. :)

Pisałam tu o wielu nietypowych świętach. Dziś jest jedno z lepszych. Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowarów. 

Oczywiście najlepsze życzenia dla chłopaków z bloga A BEER BLEASE! I jak najwięcej nowych pysznych piw (które, mam nadzieję, będzie mi dane degustować) uwarzonych przez Aleksandra Lisowskiego (który oprócz wspomnianego bloga ma swój własny Browar Sarmacki Czarna Szabla).

Piwo towarzyszy nam często, nie tylko podczas letnich posiadówek "pod parasolem". Jakbym przejrzała zdjęcia z licznych wycieczek, to z każdej bym jakieś znalazła. Ale wtedy ten post nie miałby końca. Więc zapodaję kilka "z brzegu". Plus trochę degustacji domowych. Wygląda na to, że to u mnie całkiem wdzięczny temat do fotografii. :)

Zatem świętujcie dzisiaj (bo okazja zacna) jako i ja swiętować będę. Wasze zdrowie! :)


Dawny sklep w Kopicach
















2 komentarze:

  1. Całkiem ciekawa kolekcja zdjęć piwa :-)Wiadomo, te z Mią są najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko część piwnych zdjęć.
      No wiadomo, Mia ozdobi sobą każdą fotografię :) :) :)

      Usuń