niedziela, 19 lutego 2017

WIĘZIEŃ NIEBA

Jak pisałam w poprzednim poście, L4 minęło mi pod hasłem nadrabiania zaległości filmowych. Książkowych oczywiście też. Dokładnie rok temu pisałam na blogu, że zamierzam przeczytać "Więźnia nieba" Carlosa Ruiza Zafóna. Jak widać, trochę wody w rzece upłynęło, zanim w końcu zabrałam się za lekturę. Przyznam, że jest tak samo wciągająca jak "Cień wiatru" i "Gra anioła". No i nie mogę się już doczekać, kiedy ukaże się czwarta część z serii Cmentarza Zapomnianych Książek. A w ostatnim zdaniu "Więźnia nieba" narrator zapowiada, że historia Daniela Sempere "dopiero się zaczęła". No to czekamy! :)

  • kamizelka -second hand
  • bluzka -second hand
  • spodnie -second hand
  • naszyjnik -prezent
  • pas -Caliope












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz