niedziela, 19 stycznia 2014

KAPELUSZ KOWBOJSKI

Ostatnio upolowałam w second handzie ciekawy kapelusz. Dobrze wykonany, o ciekawym kształcie... Jednak jego stan pozostawiał naprawdę wiele do życzenia.



Ozdoby były delikatnie mówiąc średnie (chociaż pewnie w kapeluszu z piórkiem nie pozostałabym niezauważona!). Metalową klamerkę całkowicie zaatakowała korozja.


Postanowiłam kapelusz doprowadzić do ładu i ozdobić kapelusz po swojemu.

Ze starego paska uszyłam nową otoczkę.


Na zdjęciu poniżej pomocna Roxy sprawdza wytrzymałość materiału ;)


Zszyty pasek ozdobiłam ćwiekami (wyjętymi z nienoszonej już torebki).




...no to jestem szczęśliwą posiadaczką kolejnego kowbojskiego kapelusza :) Teraz czas zaplanować podróż na Dziki Zachód!


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Już zapomniałam, że taki wpis zamieściłam na blogu :) to było prawie 6 lat temu :)

      Usuń
  2. Ogólnie kapelusze są bardzo ładne i ja jestem zdania, że jak najbardziej pasują one praktycznie każdemu. Ja swoje kapelusze mam przede wszystkim ze sklepu https://hatfactory.pl/ i muszę przyznać, że ich jakość wykonania bije całą resztę na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa strona :) nie znałam :)
      Może też zostanę klientką tego sklepu :)

      Usuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Natomiast nie przestaje zaskakiwać mnie fakt, że został "odkryty" po 6 latach. I to przez więcej osób. On się wyświetla na jakieś konkretnej stronie czy po wpisaniu jakiegoś kluczowego hasła? :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń