poniedziałek, 14 maja 2018

KOSZULKA KISS Z WIĄZANIAMI

Kolejne zdjęcia, które powinny znaleźć się tu roCk temu. Koszulkę z dzisiejszego posta przerabiałam przed koncertem KISS w Brnie 20 maja 2017 roku.

Zaczynałam oczywiście od klasycznego t-shirtu.


Koszulka była dość mała, więc nie wymagała zwężania. Zamarzyły mi się natomiast wiązania na rękawach. W tym celu użyłam taśmy z otworkami, którą wyprułam podczas przeróbki sukienki. Taśma leżakowała u mnie jakieś kilka lat czekając na swoją kolej.


Taśmę przecięłam na cztery kawałki.


Wycięłam lamówkę w dekolcie t-skirtu oraz część materiału na rękawach, aby były węższe i wiązanie wyglądało efektownie.


Potem przyszyłam taśmy wzdłuż rozcięć na rękawach.


Obszyłam dekolt.


Pozostało już tylko przewleczenie sznurka przez oczka w taśmach. Oczywiście Mia służyła pomocną łapką i sprawdziła jakość sznurka.



Gotowe!


 Bilet miałam już wcześniej, więc po przerobieniu koszulki byłam w pełni przygotowana na koncert.


I czas na przedkoncertowe przymiarki:



A tutaj w tej koszulce na koncercie KISS. Więcej zdjęć w zeszłorocznym poście z relacją z Brna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz