czwartek, 19 lipca 2018

HARDROCKOWA KLASYKA VOL. II

Jakieś dwa miesiące temu pisałam o zestawach ubrań, które wśród nas, rock 'n' rollowców, są zawsze aktualne. Poprzednio była to jeansowa kurtka, czarna spódnica z ćwiekami oraz wysokie kowbojki z frędzlami. Tym razem czarna będzie góra, w postaci kurtki z metalowymi oczkami (miałam już ją na sobie w poście Life is to short…). Do tego dobrałam klasyczne niebieskie jeansy Levi's 501. No... może tak nie do końca klasyczne, bo dodałam im z boków wiązania. Teraz takowe są w co drugiej sieciówce, ale 10 lat temu, jak je przerobiłam, to robiły furorę. Oczywiście w wąskim gronie na rockotekach i koncertach. ^^  Pasek oraz kowbojki ze zdjęć też mi już w tamtych czasach towarzyszyły. Więc, jak widać, niektóre elementy garderoby służą mi już długo i jeszcze pewnie przez wiele lat się z nimi nie rozstanę. :)
  • kurtka -n/n
  • spodnie - DIY 
  • buty -n/n
  • pasek -second hand
  • kolczyki -Clarie's










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz