poniedziałek, 21 stycznia 2019

CZARNA SUKIENKA Z ĆWIEKAMI

Jak to mówią: nowy tydzień, nowe możliwości. Więc jakby ktoś się zastanawiał, co z robić z nadmiarem wolnego czasu, podrzucam pomysł na DIY. Mamy karnawał, czas imprez... Warto przerobić sukienkę, która nam się już znudziła i stworzyć z niej nową "kreację". Czasem wymaga to naprawdę niewiele pracy. Tym razem zamieszczam przeróbkę sukienki, którą robiłam ponad dwa lata temu (na pewno ponad, bo 2 lata temu bawiłam się już w niej na kolejnej imprezie).


Sukienkę kupiłam za grosze w second handzie.


Miała uszkodzone rękawki z ekoskóry, więc od razu wiedziałam, że się ich pozbędę. W sumie gdyby nie były uszkodzone, to też bym to chyba zrobiła bo nie lubię takiej długości rękawów.


Rękawy więc usunęłam...


...ale było jakoś tak nijako, więc, jak zawsze, przydatne okazały się ćwieki.



Niewiele pracy, a sukienka wygląda zupełnie inaczej.



Tutaj stare zdjęcie, zrobione przed wyjściem na imprezę. Pewnie na wiosnę wrzucę jakieś w plenerze. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz