niedziela, 4 sierpnia 2019

SKÓRZANY PLECAK Z ĆWIEKAMI

Wrzucam zapowiedziane wczoraj na stronie DIY. Mamy wakacje, więc w tym letnim czasie plecak, to bardzo dobry wynalazek. :)
Ten kupiłam dwa lata temu w second handzie. W zeszłym roku wzięłam się za jego przerabianie. Skusiłam się na niego, bo był ze skóry naturalnej.


Niestety, w niektórych miejscach był poprzecierany...

...porozpruwany...


...i miał ten okropny granatowy sznurek!


Na początek pozszywałam rozprucia i cały plecak wypastowałam.


Potem wymieniłam sznurek na czarny.


Dodałam też metalowe zakończenia.



Aby nie było zbyt nijako, ozdobiłam plecak ćwiekami. Dół okrągłymi...



...a przednią kieszeń wszelakimi.  Z różnych przeróbek pozostawały mi pojedyncze ćwieki, więc zrobiłam na kieszeni jeden wielki mix.


Gotowe! Jednak na tym zdjęciu z powodu lampy błyskowej, nie widać za dobrze efektu.


A tutaj już plecak "się nosi" :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz