wtorek, 3 września 2019

ŁEBA - ACHITEKTURA 11-19.08.2019

Kiedy jestem w nowym miejscu, uwielbiam przyglądać się zabudowaniom. Zawsze wyłapuję perełki, które mnie zachwycą. Czasem moją uwagę przykuwają jakieś drewniane elementy, czasem nietypowa konstrukcja, a czasem po prostu mur nadgryziony przez ząb czasu. Interesują mnie też zabudowania typowe dla danego regionu. W tym poście pokażę, które budynki spodobały mi się w Łebie. Nie byłabym sobą, gdybym nie zamieściła tutaj również drewnianej ŁEBSKIEJ CHATY, która oczywiście charakterystyczna dla tego obszaru nie jest, ale obok chaty w stylu góralskim nigdy nie przejdę obojętnie. W zestawieniu nie mogło również zabraknąć hotelu przypominającego zamek. Może, o dziwo, nie urzekł mnie jakoś specjalnie (pewnie to "zasługa" tłumów, które zawsze się przy nim kręciły), ale jest charakterystyczny dla Łeby i często pojawia się na pocztówkach. :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz