poniedziałek, 30 marca 2020

CO SIĘ ODWLECZE...

Przeglądałam dziś foldery ze zdjęciami z zeszłego roku i trafiłam na zdjęcia zrobione w dniu ślubu koleżanki. Zrobiło mi się smutno, bo uświadomiłam sobie, że planowane w najbliższym czasie wesela (koleżanki i kuzynki) zostały przesunięte z powodu panującej pandemii. Mam nadzieję, że jednak ona szybko minie i te kolejne terminy będą już ostateczne. W końcu wszystko musi się kiedyś skończyć. A co się odwlecze, to nie uciecze, więc obie imprezy się odbędą i będzie super zabawa! :)

  • sukienka -Anna Field(kupiona na Zalando.pl)
  • bolerko -Reserved (obcięłam falbany na rękawach)
  • torebka -prezent
  • buty - Anis
  • pas -second hand
  • zegarek -s.Oliver
  • bransoletki -DIY
  • kolczyki -Parfois










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz