niedziela, 1 marca 2020

PAS Z WIĄZANIEM GORSETOWYM

Nowy miesiąc, nowe możliwości. Czas coś stworzyć. Więc wrzucam pomysł na DIY. Ja wykonałam je dwa lata temu, ale dopiero teraz składam zdjęcia razem i dzielę się pomysłem.

Spodnie upolowała w second handzie moja mama. Dość długo przeleżały w szafie, bo chciałam je sobie przerobić.

Plan był tak, aby usunąć wiązania z boków oraz zwęzić i zszyć nogawki (tam były rozcięcia). Podobało mi się wiązanie z tyłu.



Jednak doszłam do wniosku, że i tak nie wkładam bluzek do tego typu spodni, a narzucona na nie koszulka zakryłaby cały efekt.


Postanowiłam więc wyeksponować te piękne wiązanie w inny sposób.
Odprułam wiązania z nogawek. I czekają na swoją kolej do kolejnego DIY.


Odcięłam też... Całą górną część z wiązaniem. postanowiłam wykorzystać ją jako pas.



Rozprułam szew, aby wyjąć resztę materiału.


Spodnie były typem biodrówek. Zmieniłam więc rozmieszczenie zapięcia, aby pas leżał wyżej. Na szczęście było tak zamocowane, że wystarczyło je przełożyć.




 Zamieniłam też starą wstążkę wiązania...


...na sznurek.


Na koniec wystarczyło zszyć i gotowe! Oczywiście pasek pewnie się będzie efektowniej prezentował na sukience niż na jeansach, ale lubię mieszać style. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz