środa, 16 marca 2022

CZARNA SKÓRZANA SPÓDNICA Z WIĄZANIAMI

Ten "projekt" czekał prawie dwa lata, zanim zaczęłam działać.
Kupiłam w second handzie spódnicę z bardzo dobrej skóry naturalnej. Nową! Niestety o kilka rozmiarów za dużą. Wzięłam ją oczywiście z zamiarem przeróbki.



Spódnica była uszyta z pasów skóry. Rozcięłam wzdłuż szwów. Zamiast bocznych pasów postanowiłam zrobić wiązania.


Poszczególne części były już ładnie fabrycznie obszyte.


No i w takim stanie spódnica przeleżała prawie dwa lata aż wreszcie postanowiłam zrobić te zaplanowane wiązania. Pomysł nie jest mój autorski. Przekazuje go dalej. Może kogoś jeszcze zainspiruję. :)

Wzięłam się za to w kwietniu 2020, kiedy ogłoszono początek "pandemii" i pozamykano nas na siłę w domach. Na rozmowy kwalifikacyjne pracodawcy bali się zapraszać, więc miałam duuużo czasu na przeróbki ubraniowe.

Aby wstawić "wiązania gorsetowe" (chociaż nie tylko gorsetowe) nie potrzeba metalowych przelotek oraz narzędzi kaletniczych. Jest na to również inny patent.


Wystarczą haftki oraz ćwieki.



Nie ukrywam, że jest to dość czasochłonna praca. Bo najpierw trzeba przyszyć mnóstwo haftek...


...a potem na każdą z nich przymocować ćwiek.


Na koniec wystarczy już tylko przewlec sznurek lub rzemień.



Gotowe! :)



Spódniczkę mieliście już okazje zobaczyć dwa lata temu w poście Skórzana Maska.


2 komentarze: