poniedziałek, 21 marca 2022

AJJ... TEN FIOLET

Kolor Fioletowy pojawia się tutaj dość rzadko. I zazwyczaj na początku wiosny. Tak było w pierwszym wiosennym poście na blogu (w roCku 2014). Fiolet (nie tylko na krokusach) był obecny również w poście Purple Spring. Był też post Krokusy (z 2015 roCku), gdzie ja również miałam fioletową apaszkę i rajstopy, ale... właśnie o usunęłam. ^^

Tym razem zdjęcia są jesienne (2020) a ja uważam, że fioletowa róża na bluzie by wystarczyła. Te fioletowe rajstopy to już za dużo "dobrodziejstwa". No, ale kiedy przygotowywałam strój, myślałam, że wyjdzie dobre połączenie. Chyba nigdy nie nauczę się zestawiać fioletu z resztą ubrań. :)

  • bluza -second hand (Alchemy England)
  • spódnica -Camieu
  • buty -Jenny Fairy (CCC)
  • naszyjnik -Parfois









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz