środa, 2 września 2020

KOSZULKA KISS REVENGE

Kolejna przeróbka (z zeszłego roku) ,którą chciałam Wam tutaj pokazać. 
Za późno zdecydowałam się, że będę robić z tego post i nie mam fotki całego t-shirtu. Z przodu było logo KISS i muzycy z tamtego okresu. Z tej części powstała jedna koszulka, którą mieliście okazję zobaczyć podczas relacji koncertu w Krakowie. Na zdjęciu mamy tył koszulki, z którego też postanowiłam uszyć osobny ciuch.


Co to robi ten kolorowy top? :)


Miał super ramiączka, które postanowiłam wykorzystać w nowym projekcie!
(Tak, kupiłam go w second handzie tylko z powodu ramiączek!) :)


Na koszulce namalowałam sobie docelowy kształt.


Do tego dobrałam najbardziej zbliżony kolorystycznie gładki t-shirt, z którego zrobiłam tył nowej koszulki.


Tym razem, dla odmiany, pomagała mi Meliska. :)


Dwie części zszyłam a u góry przyszyłam ramiączka.




Gotowe! 
Jedyny minus, to brak loga, ale fani wiedzą, co to za płyta. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz